Monday 28 November 2011

kenapa semua ni terjadi ... urmmm ...



hurmmm hurmmm hurmmm ..... assalam cinta ..... wahai cinta kenapa ade je dugaan dalam hubungan couple ni ..... hurmmm .... aku sayang hubungan ni ... aku sayang die! .... tapi soal hati kita tak boleh tipu sayang ... urmmmm ..........sedih sedih sedih sedih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-( kenapa harus terjadi kepada aku dengan die ...aku sayang die! :-( aku cinta die ! :-( ... ya allah kekal kn hubungan ku dengan die ya allah .... hanya engkau yang menentukan segala-galanya .....dan ku hanya mampu merancang segala-galanya .. :-( aku xsure dengan soal hatiku ....urmmm ........... ADAKAH AKU SUDAH MELUKAI HATI ORANG YANG AKU SAYANG! ? ??? :-( arghhh ... no comment.... :-( so k bhaii~ #tak tahu nak say ape lagi ... #hanya mampu berdiam diri ... :-( 

No comments:

Post a Comment