Monday 5 December 2011

berdiam sepi ... :-(






hurmmm... kenapa semua nieh terjadi kepada relation niehh...kenapa kenapa kenapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! first-2 memang happy tahap meletooppppsss! now second sepi sesangat-2 tahap meletooopppss! :-( aku sayang kau ... aku xley berhenti mengingatkan kau.. tapi ... entahlha......whatever lah.........dh banyak airmata aku mengalir keluar! xde sape pon yang peduli kan! asal.. hina sangat ke cinta dan kasih sayang aku..huh..enough lah buat aku cm nieh... seksa doe! seksa! :-( setiap pagi petang malam aku nangis sebab aku rindukan kau ... rindu giler-2..tapi...entahlha.....hurmm.. so xtahu nak say ape lagi...hanya mampu berserah pada yang maha esa di atas sana,,urmm... aku terima seadanya ... :-( so k bhaii~ :-( #sumpah sedih giler n sesangat-2 tahap meletooooppssss~ :-(

No comments:

Post a Comment