Thursday 8 December 2011

kenangan buat selama-lamanya fitri sayang ..






 assalam....... wahai sayangku ...... kenapa semua nieh terjadi ... kenapa awq sanggup buat kita cm nieh sayang .... kita sayangkan awq sepenuh hati kita .. tuptup awq tipu kita , awq tinggalkan kite ... kenapa perlu awq buat semua nieh ! kenapa! kenapa! ... kenapa awq seksa hati kita ... kenapa awq perlu buat kite sedih sebab awq! kenapa sayang! kenapa buat kita tertekan macam nieh fitri! kita sayangkan awq! kita cintakan awq! kita sayang awq tahap maty! tapi ini balasan awq pada kita! huh sayang! :-( kenapa awq begitu kejam sayang .... so now kita terpakse lepaskan awq demi kebaikan awq kan sayang .... so after that awq boleh kawan dengan sesiapa dan awq bebas buat ape sahaja right .. thanks sebab awq xmenghargai kehadiran saya,diri saya ,kasih sayang saya,cinta saya,rindu saya n whatever! :-( kita nak awq tahu satu jek awq tetap dihati kita walaupun kita dah xbersama lagi sayang ... sebab saya penah kata pada awq ... awq adelah pengangti amir dalam hati saya buat selamanya ... ape yang awq buat pada kita skrg adelah sama mcm amir lakukan pada saya ... thanks so much sayang dengan ayat-2 awq semua uh ... kita akan ingat sampai maty ... :-( kita tak tahu ape salah kita pada awq sampai awq tergamak buat kita cm nieh ... kita tak sangke sayang ! xsangke! :-( thanks a lot sayang .... iloveyou..kita xtahu nak say ape lagi.. airmata kita mengalir laju dn susah untuk kite berhenti menangis .... :-( bye sayang... mohammad fitri istifar ... jaga diri baek-2 bile tiada disamping saya ... #last kiss untuk awq muahmuahmuahmuahmuah!!hurmmm.. k bhaii~ kenangan dengan awq buat selama-lamanya dan saya tak akan lupe semua kenangan kita selamani sayang ... :-(  wassalam cinta ... :-(





No comments:

Post a Comment