Monday 5 December 2011

berubah dengan sekelip mata :-(








assalam... kenapa hidup aku skrg dh berubah sesangat-2..kenapa kenapa kenapa dan kenapa! urmmmmmmmmmmm..................................... kenapa semuanya berubah dengan sekelip mata dan ku tidak diduga.... kenapa setiap kali aku je yang perlu tempuhi semua keperitan , kepediha,kesedihan n whatever...kenapa!! salah ke aku mendapat kebahagiaan dalam hidup aku ... :-( salah ke ! tapi kenapa aku sentiasa dapat dugaan yang aku susah untuk tempuhi sorang-2...urmmm.......aku xkuat dan aku lemah! aku mengaku aku lemah dengan masalah niehh... but i don't know lah.... xtahu nak say ape lgi..urmm..hanya mampu berdiam sampai bile-2 .. start now aku kuat termenung,membisu , bersedih n whatever,, jangan tanya kenapa aku dah berubah okayy-2 :-( i just want need you sayangg :-( so i hope u tc yeahh .. k bhaiii~ :-(

No comments:

Post a Comment